Aktualności

Tymczasowy Punkt Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Rzeszowa

Szanowni Mieszkańcy Pogwizdowa Nowego, dziękujemy za skorzystanie z obsługi w tymczasowym Punkcie Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Rzeszowa uruchomionym 4 stycznia 2021 r. w budynku OSP.

W związku z tym, że większość z Państwa załatwiło w tymczasowym punkcie wszelkie formalności i od kilku dni odnotowano tam znikome zainteresowanie załatwianiem spraw, informujemy, że obsługa w punkcie w Pogwizdowie Nowym zakończy się w dniu 22.01.2021 r.

Od 25 stycznia 2021 r. zapraszamy Państwa do Urzędu Miasta Rzeszowa od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 - 15.30, w środę do 17.00, lub do Punktów Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Rzeszowa zlokalizowanych w galeriach handlowych czynnych od poniedziałku do soboty w godzinach od 10.00 - 18.00.

  • Punkt Obsługi Mieszkańców w Galerii Handlowej „Nowy Świat”, Krakowska 20,
  • Punkt Obsługi Mieszkańców w Centrum Kulturalno-Handlowym "Millenium Hall", Al. Kopisto 1,
  • Punkt Obsługi Mieszkańców w Centrum Handlowym „Plaza Rzeszów”, Al. Rejtana 65,
  • Punkt Obsługi Mieszkańców w Galerii Rzeszów, Al. Piłsudskiego 44.

Jednocześnie informujemy, że wiele formalności urzędowych możecie Państwo załatwić zdalnie.

Tu znajdziesz!

W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z Infolinią Urzędu Miasta Rzeszowa - tel. 1 77 88 99 00.

Herb Rzeszowa