Aktualności

Zmiany w pracy Urzędu Miasta Rzeszowa

Od 31 marca 2021 r. ze względu na sytuację epidemiczną wprowadzone zostają ograniczenia związane z bezpośrednią obsługą mieszkańców w Urzędzie Miasta Rzeszowa.

W związku z pogarszającą się sytuacją epidemiczną i wprowadzeniem kolejnych obostrzeń, w Urzędzie Miasta Rzeszowa i jednostkach organizacyjnych miasta wprowadzone zostaną ograniczenia w bezpośredniej obsłudze mieszkańców.

Od 31 marca do 18 kwietnia 2021 r. wizyta w Urzędzie Miasta Rzeszowa będzie możliwa tylko i wyłącznie w przypadku spraw wymagających obecności klienta, po wcześniejszym telefonicznym lub e-mailowym umówieniu terminu.

- W związku z odnotowanym w ostatnim czasie znacznym wzrostem liczby zachorowań na SARS-CoV-2 oraz mając na uwadze bezpieczeństwo mieszkańców jak i pracowników zachęcam Państwa do zdalnego kontaktu z Urzędem Miasta Rzeszowa w formie e-mailowej, telefonicznej oraz poprzez platformę ePUAP – mówi Marek Bajdak, pełniący funkcję Prezydenta Rzeszowa.

Punkty Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Rzeszowa, zlokalizowane w galeriach handlowych, będą nieczynne od 31 marca do 18 kwietnia 2021 r.

Szczegółowe informacje wraz z listą kontaktów dostępne są na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rzeszowa oraz pod numerem Infolinii Urzędu Miasta Rzeszowa 1 77 88 99 00.

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Rzeszowa
Opis procedur dotyczących załatwiania spraw urzędowych
Wykaz spraw załatwianych poprzez platformę e-PUAP

Rzeszowski ratusz - siedziba władz miejskich
Rzeszowski ratusz - siedziba władz miejskich